Pagina's

donderdag 29 maart 2012

Fotorondje in de tuin

Brave Hendrik kwam terug en wat nog beter is, hij heeft zich vermenigvuldigd! Zijn broertje staat tussen de fruitbomen. Toch eens opzoeken of dat mogelijk is ...
Blauwe druifjes in de enige border waar ik nog niet tevreden over ben ...
De Camelia is altijd mooi, ook al heeft de vorst er een tikje aan gegeven.
Forsythia staat alweer mooi te kleuren!
De aardbeien kijken vrolijk uit op de wei :-)
De rabarber komt piepen ...
De andere rabarber houdt een wedstrijdje ...
Dobby, in een verleidelijke bui ;-)
Brunhilde vindt het fototoestel maar iets raars (Gertrude was intussen haar haar aan het doen, denk ik).
Thymus officinalis ;-)
Prinsheerlijk op het pad.
De wijze uil kijkt het allemaal aan ...
Piep, zei mevrouw Radijs!
Een slaplantje van Dochter!
Even de andere kant laten zonnen ...
De moestuintjes raken aardig vol ...
Kabouter houdt keurig de wacht.
De tulpen doen het ook al super!
De eerste lenteboontjes! :-)
De uitdrukking 'je ziet het groeien' gaat nu echt wel op voor de tuin. Ik kan het bijna niet bijhouden, de batterijen van het slechte fototoestel zijn ook wel heel erg snel leeg ... Maar morgen, of overmorgen meer. En daarna ... En daarna ...

3 opmerkingen:

  1. ik voel de groeikriebeltjes bijna zelf door enkel maar de fotokes te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Al een camelia-bloem! Bij ons zijn alle knoppen bevroren. Wat komt alles al heerlijk op, en wat is die brave hendrik mooi. Die ga ik ook proberen te krijgen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Volgens mij kun je hem zelfs eten, Zem. Ik moet alleen nog eens uitvlooien in welk recept ;-)

    BeantwoordenVerwijderen