Pagina's

woensdag 23 mei 2012

De zon!!!

Eindelijk, ze is er, de zon! Het zal deugd doen voor onze gezondheid, want na Zoon, is ook dochter met het buikgriepvirus geveld ...
Intussen is de tuin geweldig aan het boomen!
En laat ik nu net geen batterijen voor mijn camera hebben ... :-(
De foto's laten nog wat op zich wachten dus.
Binnenkort heb ik meer tijd om erover te schrijven, nog eventjes geduld dus!
Maar hier kun je alvast zien dat ik eindelijk de lay-out van blogger begin door te krijgen ;-) Ziet de blog er niet sjiek uit zo?
Groetjes,
Inge

3 opmerkingen:

  1. ik was hier een knop 'vind-ik-leuk' aan het zoeken :-D Enne, ik WIST gewoon dat dit de lay-out zou zijn ;-D Mooi hé?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sinds dat er te oogsten valt in de tuin is het hier tamelijk stil. Ik wil wél weten hoe dat vierkantemetertuinieren meevalt hé !

    BeantwoordenVerwijderen