Pagina's

zaterdag 16 februari 2013

Long, long time ago!

Oooooooooooooh wat is het lang geleden dat ik hier nog iets postte ...
Tja, dan oogst men wat men gezaaid heeft natuurlijk.
Maar nu de lente lonkt, wil ik toch weer meer buiten zijn en dat komt helemaal vanzelf goed ;-)

Dus: mijn tuinvingers jeuken alweer en vandaag nog maar vijf minuutjes buiten geweest en al zin om mijn snoeischaar vast te pakken. Met geweld die lust bedwongen, want ocharme, stel dat het nog vriest, die arme takjes!

Maar de tuin ligt mooi, al is de konijnenren gesloopt en hebben we het arme beest maar binnen ondergebracht, het was toch wel een beetje te koud.

Onze kip stamt zeker van een dinosauriër af, want die scheen nergens last van te hebben en legde elke dag stipt een ei, met zo'n blik van: 'Ge denkt toch niet dat ik mij door zo'n beetje sneeuw laat tegenhouden?'

Superkip!

We missen onze Dobby erg, die werd in het najaar overreden voor de deur. Onze laatste kat, bijna tien jaar oud, erg jammer. We misten hem zo erg, dat we met man en macht op zoek gingen naar een jong, niet evident in de winter. Toch een Mona gevonden, die het (binnen!) erg goed doet! Hoe dat in de zomer moet, zullen we wel zien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten