Pagina's

vrijdag 7 maart 2014

Maart!

Maart!
Heb zin om het uit te gillen!
Nee, er is geen ton sneeuw meer gevallen.
Nee, we hebben geen tweede winter in plaats van de lente.

Het wordt lente!!!

Ik denk niet dat ik de enige ben met dat gevoel! De tuincentra worden zo ongeveer bestormd en aan de inhoud van de winkelkarretjes te zien, heeft iedereen er evenveel zin in als ik ;-)

Maar ik rem mezelf af.
We beginnen eraan, goed.
Maar we gaan niet rushen.
Gewoon doen wat moet gedaan worden, meer niet. (beloofd)

Ik ben als een kind dat twee keer op de draaimolen mag. Ik huppel tussen de herfstbladeren die zijn blijven liggen, snuif de zoete lentelucht in, bewonder de eerste bewijzen van het voorjaar en ruim hier en daar weer op. Een klein beetje. Morgen weer. En overmorgen. En daarna!

 De laatste der sneeuwklokjes!

Zoals het er nu uitziet, maar wacht maar tot binnen een paar maanden!

Helleborussen zijn prachtig!

Krokussen! Nog nooit zo'n mooie volle bos gehad! :-)

Nog een Helleborus!

Tuinhekje dat moet geverfd worden. Wie mag, ik of dochterlief? ;-)


Het piratenhol wacht op bewoners (en op een dak, als manlief even tijd heeft ;-)


Prachtig, he? :-)

Veel tuingroeten!

Inge


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen